 |
Rollage yn Astyr - Original RPG RyA - Forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yrsa
tonie w rumie
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rosja Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 23:12, 06 Sie 2011 Temat postu: Charlie Zmajasin |
|
|
Dane osobowe: Charles „Charlie” Zmajasin;
Wiek: 21 lat;
Rasa: człowiek;
Atrybuty: zwinność, charyzma, siła;
Umiejętności:
- oburęczność,
- broń: miecze,
- akrobatyka,
- kocia finezja,
- walka wręcz,
- aktorstwo;
Dokupione:
- anatomia,
- broń miotająca - kusza,
- broń rzucana.
- dobry słuch,
- walka na ślepo,
- szybkie dobycie broni,
Zdobyte:
- szermierz natchniony!
Drzewko rozwoju umiejętności: Prorok
Poziom 1 – widzisz przyszłość i przeszłość, czasem są to tylko przebłyski, omeny, znaki, a czasem dłuższej wypady w bliżej nieokreślony czas. Zdarza ci się dostrzec coś, co już dawno przeminęło. Kontrola nad tym darem jest utrudniona na tym poziomie, jednak zdarza się, że w czasie wyjątkowego skupienia, szału czy silnych emocji potrafisz zobaczyć przyszły ruch przeciwnika.
Poziom 2 - kontrola nad darem jest już znacznie lepsza, na dodatek skupiając się na wybranej osobie możesz dostrzec jej działania z przeszłości, wspomnienia, grzechy lub działania, które wpłynęły na to, kim jest teraz, a tym samym pozwalające odczytać jej intencje.
Poziom 3 - Wieszcz w akcji (siła woli) - na tyle rozwinąłeś swoje nadnaturalne zdolności, że pozwalają ci one przewidywać ruchy i działania przeciwnika, a ukrywać swoje własne. W praktyce oznacza to, że przy większym wysiłku możesz błysnąć w miejsce, które dostrzegasz w swoich wizjach i z wyprzedzeniem przeprowadzać skuteczne akcje, np. w ciemności strzelać z powodzeniem do przeciwnika, który dopiero się pojawi tam zgodnie z twoimi przewidywaniami.
Do czwartego poziomu drzewka pozostało: 2 sesje. -> stan na 26.02.14 r.
Ekwipunek: Torba; 2x miecz półtoraręczny; ubrania; srebrny, delikatny łańcuszek i wisiorek w kształcie sierpa z owiniętym dookoła smokiem*; sakiewka z pieniędzmi; prowiant, sztylet, kusza i bełty.
"Peleryna-niewidka" - wykonana z delikatnego, ciemnego materiału pozwala skutecznie kryć się we mgle, ciemnych zaułkach i w miejscach o gorszym oświetleniu, a przy tym pozostawać niezauważonym, gdy tylko jej właściciel tego właśnie chce.**
Koń - Drań. Czarny jak sama ciemność koń, który nerwowo błyska białkami. Sama śmierć by się nie powstydziła takiego wierzchowca. Gdy pojawia się w okolicy wieśniacy zaczynają wieszczyć rychłą apokalipsę i pożogę. Chociaż Sigismund poprosił o niezwykle spokojnego konia, Charlie się zagapił i zabrał właśnie Drania, a ten spokojnie pozwolił się wyprowadzić, by później dać się mu we znaki. Złośliwy jak sto diabłów przepada za cukrem i w pokrętny sposób za właścicielem.
Charakter: Chaotyczny, szaleńczy i nieśmiały. Możliwe zaburzenia tożsamości, związane z częstą zmianą czasoprzestrzenną. Gwałtowne ruchy, agresja i złość mogą go przerażać, a tym samym doprowadzić do niezapowiedzianego ataku. Uwielbia udawać kogoś, kim nie jest.
Wzrost: 1,70m
Wygląd: Niewysoki, szczupły chłopak, o kręconych, przydługawych rudych włosach. Zielone oczy, o dość nieobecnym spojrzeniu, przypominają niektórym o pewnej piratce. Ubiera się wygodne koszule i spodnie, zazwyczaj w kolorze zieleni i czerni. Na wszystko zarzuca ciemny płaszcz lub grubą kurtę ze smoczej skóry. Dwa półtoraręczne miecze nosi przymocowane poziomo na wysokości lędźwi.
Historia: Charlie ponad trzy lata wcześniej został uwolniony z rąk łowcy niewolników przez Elene. Czas spędzony w niewoli był najgorszym w jego życiu i stara się o nim zapomnieć, a próby rozmowy o przeszłości doprowadzają go do paniki. Sprzedany został przez ludzi, których uważał za przyjaciół, więc ma problemy z nawiązywaniem znajomości i zaufaniem. Ponadto Charlie pochodzi z rodziny Zmajasin, jak głosi legenda potomków smoków, co tłumaczy jego niezwykły dar prorokowania. Z tego, co sam się dowiedział, obecnie ten sam dar posiada jeszcze dwójka jego krewnych, z którymi nie ma jednak żadnego kontaktu.
Ciekawostki i powiązania:
- Charlie jest bratem lub bratankiem Yrsy, dokładnego stopnia pokrewieństwa ustalić nie mogą, gdyż oboje nie znają swoich ojców, wiedzą jednak, że jest to zielonooki pirat.
- Elene starała się nauczyć Charlie’go kilku przydatnych zaklęć, ten jednak okazał się być absolutnie odpornym na magię, co biorąc pod uwagę rodzinne powiązania z Yrsą, może być genetycznym defektem.
- Boi się ciemności.
- Szuka Eleny, gdyż ma jej do przekazania ważną wiadomość od króla.
- W chwilach zmęczenia, osłabienia lub rozproszenia postać może znajdować się w nie swoim czasie i na przykład być o krok dalej w przyszłości (lub przeszłości) od swoich towarzyszy, a tym samym na przykład odpowiadać na pytania, których jeszcze towarzysz nie zadał.
- Pragnie zemsty, więc obsesyjnie może poszukiwać wspomnianego łowcy niewolników.
Prestiż:
- Ilargyen - Zbiegły niewolnik!
Chociaż znany jako jeden ze Zmajasinów Charlie wśród zwykłej ludności, jak i wyższych sfer uważany jest za podczłowieka. Dodatkowo, jako zbiegły niewolnik poszukiwany jest żywy lub martwy.
- Dageroth - "Hejt, hejt"
Znany przyjaciel nieludzi, który często pomaga okolicznym buntownikom i nie kryje się ze swoimi poglądami. Zarazem jednak wiadomo, że jest bliskim przyjacielem brata królowej.
- Verodar - "To ten bohater!"
Większość mieszkańców kojarzy go jako tego rudego oszołoma, który bez żadnego sprzeciwu leci ratować okoliczne sierotki, biedactwa i istoty powszechnie uważane za potępione.
- Emyr - Mieszkaniec
- Kalindaar - Jeden ze studentów
Powszechnie znany jako jeden z obiecujących studentów malarstwa, bliżej związany z niejaką Cai, aktorką.
- Tirfael - "Takie cuś"
Bliski przyjaciel narzeczonej hrabiego Myrddina Dialydda - Rity Khurshid, jeden z wifów - obcych, na dodatek raczej niezbyt przez Tirfaelczyków lubiany z powodu jego ironicznego (i ignoranckiego) podejścia do mieszkańców Półwyspu.
- Reszta świata - Znany awanturnik
Zdobył już nieco rozgłosu w szerokim świecie i raczej znany jest z tego, że zawsze pakuje się w najgorsze kłopoty i zna najdziwniejsze osoby.
Zmienione:
* Łańcuszek ze wisiorkiem to podarunek od Elene. Charlie nosi go pod bluzą i do tej pory nie można było go zauważyć. Wisiorek otoczony jest magią ochronną i iluzjonistyczną, która pozwala postaci ukrywać liczne blizny i znamię niewolnika. Przestaje działać, gdy go zdejmie. Nie działa na innych.
** Pelerynę zabrał Charlie jako pamiątkę po spotkaniu z synem Asyrgala na sesji Dae.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yrsa dnia Nie 12:52, 08 Cze 2014, w całości zmieniany 42 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Yrsa
tonie w rumie
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rosja Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 1:13, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dodałam konia wraz z opisem!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Yrsa
tonie w rumie
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rosja Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 19:28, 24 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Zmieniłam szpilę do włosów na łańcuszek. Wyrzuciłam złamany sztylet.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Yrsa
tonie w rumie
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rosja Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 21:41, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Dodałam zakupiony sztylet, drugi poziom drzewka i dwie nowe umiejętności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Yrsa
tonie w rumie
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rosja Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 16:16, 02 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Dokupione umiejętności: dobry słuch, walka na ślepo, szybkie dobycie broni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ina
uwaga bo bije
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 1:55, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
woooo //panda
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ina dnia Nie 1:56, 03 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Yrsa
tonie w rumie
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rosja Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 0:38, 26 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Dodałam trzeci poziom drzewka, a także prestiż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mitaon
Bezmózgi troll
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 1:01, 26 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Sprytne. Zakradnie się gdzieś po ciemku, strzeli w przypadkowym kierunku i za dwa dni ktoś oberwie? Czy też raczej chwilowo przenosi się fizycznie w czasie i ewentualnie przestrzeni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Yrsa
tonie w rumie
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 767
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rosja Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 1:12, 26 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Raczej chodziło mi o drugą opcję, bo podejrzewam, że gdy strzeli w przypadkowym kierunku to zawsze ktoś oberwie i to nie koniecznie za dwa dni, chyba że trafi jak fireballem w magazyn.
Dodatkowo chodziło mi raczej o przenoszenie się w przestrzeni, ale w przypadku strzelania o to, że wiem, gdzie mój przeciwnik będzie stał za kilka sekund, bo w wizjach widzę, gdzie i jak się przemieszcza.
Dodałam też przedmiot zabrany ze świątyni syna Asyrgala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|