Forum Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Starszy Dreamwarden Ignatius

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Świat / NPC / Karty Toma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:46, 17 Lip 2011    Temat postu: Starszy Dreamwarden Ignatius



Elder Dreamwarden Ignatius
"Ask not the Eldar a question, for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know."

Pochodzenie: Ezel Taure, Ennorath, Południowy Kontynent Rasa: Mauriquendi* (Dream Elves) Ojciec: —, Matka: —
Wiek: 144 yéni.

Prestiż (Ennorath): Milczący Wędrowiec || Strażnik Lasów
Prestiż (Świat): Dziwny, Milczący Elfiak || Przerośnięty Kocur


Umiejętności
- Znajomość Natury
- Lekkość
- Widzenie w Ciemnościach
- "Magia" Druidyczna
- Kocia Forma
- Wyczucie Magii


Wady
Pycha - Ignatius chodzi po tej ziemi dłużej niż całe pokolenia śmiertelnych ludzi. Pomimo, iż posiada dla nich pewien szacunek, uważa siebie za lepszego i ważniejszego.
/* What do Humans know of our pain? We have sung songs of lament since before your ancestors crawled on their bellies from the sea. */
- Mała wytrzymałość na obrażenia fizyczne - Pomimo wielkiego umysłu, ciało Igiego nie jest już tak silne.
- Przewrażliwienie na punkcie przyrody - Natura była tu przed wszystkimi inteligentnymi istotami. Jest ona dziełem Stwórcy oraz jego Sił. Jest to arcydzieło, którego śmiertelnicy nie mają prawa niszczyć.
- Słabość do piękna


Talenty: Dreamwarden
Postać jest zżyta z naturą do tego stopnia, iż jest ona świadoma Snu. Postać ma wgląd na domenę Snu - lustrzanego odbicia Świata niedotkniętego przez ręce śmiertelników; oraz na umysły humanoidów. Drzewko to pozwala mu na zgłębianie zdolności umysłowych oraz powiązanych z mistyczną domeną Snu.
- Poziom 1: Pamięć Snu
Talent ten pozwala Kocurowi na mieszanie w pamięci istot, z którymi wdał się w interakcję. Potrafi zamazać pamięć o sobie w umysłach innych w taki sposób, w jaki przemijają sny.


Zaklęcia
- Telepatia - Pozwala postaci komunikować się z innymi istotami za pomocą myśli, emocji oraz wspomnień.
- Ożywienie Natury - Postać jest w stanie w pewnym stopniu ożywić (animować) naturę wokół siebie. Może, na przykład, poruszyć grunt pod nogami (ziemia), poruszać lianami, cieńkimi gałęźmi, bądź też wywołać ruch wody/wiatru.
- Wędrówka Ducha - Po osiągnięciu wysokiego stanu skupienia, rytuał pozwala na opuszczenie wciąż żywego ciała, umożliwiając podróż w formie ducha. Podróż musi zakończyć się powrotem do ciała. Zbyt długi pobyt poza ciałem może być zgubny.
- Odnowienie - Wymusza naturalny proces gojenia ran. Zaklęcie to obejmuje wszystkie rany naturalne, nawet te najcięższe (pod warunkiem, iż nie są śmiertelnie krytyczne). W przypadku ran magicznych, zaklęcie ma stanowczo zredukowaną efektywność.

Ekwipunek
- Kostur
- Ubrania


Inne
** Not Yet Implemented **

----------

Opis Postaci
    Ignatius jest dość tajemniczą postacią. Nie zdradza nikomu swoich motywów. Jest elfem, jest druidem i jest zmiennokształtnym. Wiele czasu spędza w swojej kociej formie, przyjmując formę humanoidalną zazwyczaj tylko na terenie cywilizacji. Igi jest zwykle małomówny, lecz chętny do udzielenia pomocy.

    Pamiętnik Mastera napisał:

    Wrocilem do reali dopiero wtedy gdy uslyszalem (bo wzrokiem byłem jeszcze nieobecny) walkę kota (ponoć przyjaznego) z kolejną dziką bestią. Straszny ten kot był... Zniszczył przeciwnika, rozpruł go wpól i zjadł wnętrzności brrr… A Yrs z Kaem twierdzili że jest nieszkodliwy i go nawet głaskali... Nigdy w życiu bym tego nie zrobił. I co? I poszliśmy z tym kociskiem ze złowieszczym, znudzonym spojrzeniem...Brr... Mialem się cały czas na baczności... Kto wie czy ten kot za chwile nie będzie chciał nas wszystkich zagryźć, jego spokojny ogon mnie nie pokoił, prawie w ogóle się nie ruszal, musiał być zawodowcem, profesjonalnym zabójca.



    Kocur ten jest masywny. Jego zwinne cielsko porośnięte niebiesko-purpurowym futrem lśni w świetle księżyca. Jego spojrzenie jest conajmniej nietypowe. Posiadając świetliste oczy zamiast źrenic, ciągle wypatruje. Wielu może myśleć, że albo przysypia albo intensywnie wypatruje czegoś, co pozostaje niewidoczne. Rzadko kiedy mruga. Porusza się zwinnie, nisko, wiecznie gotów by się na coś rzucić.

    Lubi świeże mięso, jak na drapieżnika przystało. W walce nie bawi się ze zwierzyną i raczej skraca męki swej ofiary. Jego pazury są niewiarygodnie ostre, z łatwością przebijają się przez nawet grube futra.


Wygląd
    Wysoki elf o szmaragdowych, długich włosach oraz brodą i wąsach. Nie jest osobnikiem o elficko-gładkich rysach twarzy. Ma prawie zawsze zmęczony wyraz twarzy oraz "nieobecne spojrzenie".

    Ubiór: Skórzane spodnie, buty, pas oraz kurtka. Często odziany w brązowy płaszcz podrózny. Nie używa kapturów.

    Inne:



----------

Notatki i idee dla MG
- Kocur!
- Postać przeżyła już trochę. Żył wystarczająco długo, by stracić kogoś. Tym samym stara się pomóc bezradnym, nawet jeżeli tylko po to, by ujarzmić swój własny ból.
- (@Meilin) O czym marzy Igi? O tym, by chronić marzenia. Oraz o Śnie - o Ziemi nietkniętej przez śmiertelników.
- Brak elfickiej mowy? Wbrew pozorom, Igi jest odizolowany nawet od swojej własnej rasy. Niewielu może uznać za swój własny lud. Natomiast jeżeli chodzi o porozumiewanie się, w dziczy przeważnie przebywa pod postacią Kocura. Fakt ten znacznie ułatwia życie. Jeżeli już w skrajnych przypadkach potrzebna jest komunikacja, Igi odnosi się do wyćwiczonej telepatii.
- Igi ma niski poziom tolerancji magów. Jeżeli jakiegoś pozna, często ma kaprys wprowadzenia go w obłęd grami umysłowymi.

Powiązania z NPC
- Możliwe połączenie z Zakonem Białego Smoka. Brak oficjalnych informacji.

* Mauriquendi? Że co?
Mauriquendi, czyli Elfy Snu, są wymyśloną przeze mnie kastą elfów wysoce zaznajmionych w siłach natury na tyle, by byli pasywnie świadomi Snu. Są oni też zaznajmieni w sztukach druidyzmu. Niestety, ta kasta elfów jest nieliczna oraz w większości wyginięta. Są to bowiem niemalże starożytne techniki dawno porzucone przez Quendi z Ennorath oraz z Tauredoru.
Ważne: Rasa ta nie wpływa na mechanikę gry oraz nie modyfikuje umiejętności oraz wad startowych rasy elfów.
---------

Death stands above me, whispering low
I know not what in my ear
Of his strange language all I know
There is only pain and fear.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iggy_the_Mad dnia Pon 19:49, 05 Wrz 2011, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo


Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:24, 18 Lip 2011    Temat postu:

<TOU>GHAAAAAAAA!! ELF Z ZAROSTEM! MUTANT! ZMUTOWANY PEDAŁ! <panika>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Świat / NPC / Karty Toma Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin