Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna
->
Zaklęcia druidyczne/kapłańskie/szamańskie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ważne
----------------
Nowości na Forum
Wasze pomysły
Rasy postaci
Klasy postaci
Świat
Wyposarzenie
Sesje
Loża graczy
Inne
rasy podstawowe
rasy specjalistyczne
Umiejętności
klasy podstawowe
klasy specjalistyczne
umiejętności podstawowe
umiejętności specjalistyczne
Świat gry
Rasy
Klasy
Podstawowe
Specjalistyczne
Bronie
Pancerze
Przedmioty magiczne
Eliksiry
Historie postaci
Karty postaci
Umiejętności
Zwykłe
Ponadprzeciętne
Zaklęcia
Zwykłe
Ponadprzeciętne
Zaklęcia druidyczne/kapłańskie/szamańskie
Zaklęcia ogólnodostępne
Zaklęcia akademickie
Pamiętniki
NPC
Karty Postaci
Historie Postaci
Pamiętniki
Umiejętości
Magia
Rasy
Ekwipunek
Czarodzieje
Organizacje
Bestiariusz
Targowisko
Selindia
Centra
Zathria
Regulamin i sprawy organizacyjne
Karty Ari
Karty Kala
Karty Tourvi
Karty Dae
Karty Ysi
Karty Kaego
Karty Iny
Karty Toma
Karty Mita
Karty Seo
Karty Ruffa
Karty Rava
Karty Sila
Karty Malo
Pozostałe Karty
Pracownicy
Nauczyciele
Uczniowie
Zajęcia
Goście i inni
Runy
Runy unikalne
RPG - Rollage yn Astyr
----------------
Poradnik żółtodzioba i FAQ
Sesje
Loża graczy
Świat
Poradniki techniczne
Poradnik gracza
Inne
----------------
Co nas kręci i rajcuje?
Offtop
Humor
Old Stuff
----------------
Śmietnik
Archiwum
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Iggy_the_Mad
Wysłany: Nie 20:09, 06 Gru 2009
Temat postu:
tomignatius napisał:
Bowiem niezapominajmy, iż jest to zaklęcie kapłańskie, nie zabawa w alchemię, więc nie wszystko dostępne.
Daewen
Wysłany: Nie 19:59, 06 Gru 2009
Temat postu:
Pf, może być jako czar 'naturalny' przemiany czegoś, a może być czarodziejowy
Tu masz ten pierwszy przypadek
Ravenus
Wysłany: Nie 19:25, 06 Gru 2009
Temat postu:
I transmutacją prędzej magowie się zajmują
Daewen
Wysłany: Nie 19:20, 06 Gru 2009
Temat postu:
hmm.. ale naprawdę powinno się ograniczyć nieco skalę tego, bo zmiana wiązań atomowych czy co to dokładnie jest (chemii od 5 lat nie miałam xD ) wymaga DUUUŻO energii - w naszym świecie wszystko nieco inaczej działa, ale moim zdaniem powinniśmy chociaż nie robić tego zbyt łatwym
z resztą jeśli dobrze kojarzę to w wielu książkach - poza Potterem - transmutacja to trudna zabawa..
Iggy_the_Mad
Wysłany: Czw 22:59, 03 Gru 2009
Temat postu:
Dokładnie coś takiego jak Kae wspomniał, "transmutacja {coś w coś}". Aczkolwiek, nie chcemy się bawić tym w alchemię. Gracz by sobie ustalił co by chciał, np. woda w kwas, kwas w wino, a MG'owie by albo się zgodzili by gracz miał takie zaklęcie lub nie.
Bowiem niezapominajmy, iż jest to zaklęcie kapłańskie*, nie zabawa w alchemię, więc nie wszystko dostępne.
Kapłańskie -- znów mam na myśli nie tylko kapłanów ale całą tą 'naturalną' sferę.
Kaerthas
Wysłany: Czw 22:48, 03 Gru 2009
Temat postu:
w zaklęcie np. transmutacja czy jak to będzie się zwało. Ale oczywiście wtedy MG określałby czy dana przemiana może być i jak dużo czasu potrzeba aby takie coś zrobić. Np. Piasek w złoto - utrzymywanie zaklęcia powiedzmy przez miesiąc, czyli osoba która niema potęźnego żródła mocy, aby wogóle utrzymało go przytomnego przez ten czas może stracić mózg przez rozpłynnienie go i wycieknięcie nosem
.
Asyrgal
Wysłany: Czw 22:39, 03 Gru 2009
Temat postu:
tomignatius napisał:
Można uogólnić jedno zaklęcie, coby nie było bałaganu.
Co masz na myśli?
Iggy_the_Mad
Wysłany: Czw 18:59, 03 Gru 2009
Temat postu:
Można uogólnić jedno zaklęcie, coby nie było bałaganu.
Asyrgal
Wysłany: Czw 12:29, 03 Gru 2009
Temat postu:
kur...wiecznie najebani będziemy XD. Nie wiem czy to dobry pomysł, bo jeśli to przejdzie to tylko patrzeć jak pojawią się zaklęcia typu: kamień w chleb, mężczyzna w kobietę, skała w dom albo piasek w złoto.
Iggy_the_Mad
Wysłany: Czw 1:39, 03 Gru 2009
Temat postu: Woda w Wino
Woda w Wino
To zaklęcie pozwala na zmianę szklanki czystej wody w wino.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin