Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna
->
Karty Mita
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ważne
----------------
Nowości na Forum
Wasze pomysły
Rasy postaci
Klasy postaci
Świat
Wyposarzenie
Sesje
Loża graczy
Inne
rasy podstawowe
rasy specjalistyczne
Umiejętności
klasy podstawowe
klasy specjalistyczne
umiejętności podstawowe
umiejętności specjalistyczne
Świat gry
Rasy
Klasy
Podstawowe
Specjalistyczne
Bronie
Pancerze
Przedmioty magiczne
Eliksiry
Historie postaci
Karty postaci
Umiejętności
Zwykłe
Ponadprzeciętne
Zaklęcia
Zwykłe
Ponadprzeciętne
Zaklęcia druidyczne/kapłańskie/szamańskie
Zaklęcia ogólnodostępne
Zaklęcia akademickie
Pamiętniki
NPC
Karty Postaci
Historie Postaci
Pamiętniki
Umiejętości
Magia
Rasy
Ekwipunek
Czarodzieje
Organizacje
Bestiariusz
Targowisko
Selindia
Centra
Zathria
Regulamin i sprawy organizacyjne
Karty Ari
Karty Kala
Karty Tourvi
Karty Dae
Karty Ysi
Karty Kaego
Karty Iny
Karty Toma
Karty Mita
Karty Seo
Karty Ruffa
Karty Rava
Karty Sila
Karty Malo
Pozostałe Karty
Pracownicy
Nauczyciele
Uczniowie
Zajęcia
Goście i inni
Runy
Runy unikalne
RPG - Rollage yn Astyr
----------------
Poradnik żółtodzioba i FAQ
Sesje
Loża graczy
Świat
Poradniki techniczne
Poradnik gracza
Inne
----------------
Co nas kręci i rajcuje?
Offtop
Humor
Old Stuff
----------------
Śmietnik
Archiwum
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Mitaon
Wysłany: Wto 21:03, 19 Cze 2012
Temat postu: Andhak Virni
Imię:
Andhak
Nazwisko:
Virni
Wiek:
27
Rasa:
Dhampir
Atrybuty:
Siła woli
Szybkość
Inteligencja
Z pochodzenia:
Szybkość
Umiejętności:
Magia D/K/S
Regeneracja
Wyczuwanie ofiary
Szamanizm
Walka firangi
Lekkość
Typ magii:
Szamanistyczna
Zaklęcia:
Złe Duchy -
Przywołuje złe, pałające nienawiścią do życia duchy. Przybierają pół materialną postać, po zaatakowaniu wskazanego celu mogą spróbować wyrwać się spod kontroli Szamana.
Przywołanie żywiołu -
Potrafisz wywołać i wykorzystać jeden z żywiołów, jednak mało prawdopodobne by udało ci się zapanować nad nim w pełni.
Skrzydła Natury -
Rzucającemu czar wyrastają duże skrzydła zdolne unieść go w powietrze.
Ból -
Zaklęcie wywołuje u ofiary ból. Innym jego zastosowaniem jest zaczarowanie broni tak by rany nią spowodowane były bardziej bolesne.
Drzewko Rozwoju:
Andhak jest przeklęty - widzi duchy, ale i przyciąga je do siebie. Oczywiście, widzi też duchy, które opętały jakieś ciało lub w jakikolwiek inny sposób mogą być trudne do wykrycia. Według wiedzy mu dostępnej klątwy nie można się pozbyć w żaden sposób póki jej źródło jest aktywne. Ponadto, nie można go opętać.
Charakter:
Sam w sobie nie przepadający za walką, unika jej, nie waha się jednak przed dążeniem do celu po trupach, nieistotne czyich. Czasem sprawia wrażenie szalonego lub obłąkanego, gdy rozmawia z duchami. Priorytetem jest dla niego znalezienie drogi, która doprowadzi go do dowiedzenia się co stało się w dniu w którym został przeklęty i zdjęcie klątwy i z pewnością nie zawaha się gdy coś mu go wskaże. Jest nieczuły na potrzeby i problemy innych, nie posiada również zdolności do odczuwania empatii, nic dla niego nie znaczą zaufanie, przyjaźń czy miłość, być może jest socjopatą. Innych traktuje instrumentalnie, nie liczy się dla niego ich los. Odczuwa niechęć do bogów, kapłanów i fanatyków.
Cel:
W ostatnim czasie nawiązał kontakt z ludźmi, którzy ponoć wiedzą coś o interesujących go wydarzeniach i są skłonni podzielić się nimi w zamian za jeden z indeksów. Co prawda nie przystał na ich propozycję ale też im nie odmówił.
Ekwipunek:
Firangi
Torba
Róg
Opis:
Andhak Virni nie miał predyspozycji by stać się szamanem czy magiem. Nie czuł obecności umarłych, w ogóle wątpiąc w istnienie duchów, nawet mimo tego, że wychowywał się w niewielkiej wiosce położonej na granicy Angyar, Wschodniej Marchii i Lasu, nie miał też żadnej magicznej mocy.
W dzieciństwie szczególnie przyjaźnił się z dziewczynką mieszkającą w tej samej wsi co on, która jednak w przeciwieństwie do niego, mogła miała umiejętności dzięki którym mogłaby stać się magiczką, jednak nie zostały zauważone dostatecznie wcześnie, o której krążyły jednak pogłoski że w czasie jej przyjścia na świat w okolicy pojawił się odziany w purpurowy płaszcz spięty spinką o kształcie klepsydry mężczyzna, który nie rozmawiając z nikim udał się prosto pod drzwi domu jej rodziny - według wierzeń Angyar zwiastowało to, że dziecko będzie niezwykłe.
Ostatecznie, Andhak rozpoczął swoje podróże kiedy miał 16 lat, kiedy to w wyniku pewnej katastrofy, spowodowanej przez działania ludzi, którzy kilka lat wcześniej przybyli do wioski i prowadzili w niej badania, stał się przeklęty. Wydarzyło się to akurat wtedy gdy samych badaczy nie było w obozie. Później powiadano, że znajdował się w samym centrum katastrofy, razem ze swoją przyjaciółką i kilkoma z dzieci badaczy.
Uszedł z życiem jedynie dzięki temu, że został odnaleziony przez innych wędrowców, którzy byli akurat w pobliżu i, jak stwierdzono później, dzięki swojemu w połowie wampirycznemu pochodzeniu. Był jedynym, który został odnaleziony, po innych osobach nie było tam nawet śladu.
Uratowany, zamieszkał w wiosce leżącej kilka dni drogi od jego własnej, gdzie zajęła się nim starucha, przez miejscowych uważana za wiedźmę.
Wtedy to okazało się, że klątwa sprawiła nie tylko, że widzi i przyciąga duchy ale również może w pewien sposób się z nimi kontaktować. W czasie gdy chłopak dochodził do siebie wiedźma skontaktowała się ze znajomym druidem, który obejrzał chłopca i zabrał go ze sobą.
Początkowo planował wyleczyć go z klątwy, jednak wszystkie jego próby zawiodły. Dręczony przez duchy i wspomnienia chłopak w końcu uciekł, aż trafił na pewnego szamana, który starał się go odnaleźć ze względu na nagromadzone wokół niego duchy.
Ostatecznie, w dalszą drogę ruszyli razem, a Andhak zaczął uczyć się na szamana. Dwa lata później od jednego z duchów poznał sposób na ostateczne pozbycie się klątwy, w tym celu musiał jednak dowiedzieć się co ją spowodowało a co za tym idzie, co stało za katastrofą która ją wywołała. Poinformował o sposobie swojego mentora, a kiedy ten sprzeciwił się by Andhak już teraz do niego dążył, chłopak wezwał duchy, którym kazał zaatakować swojego nauczyciela. Zaskoczony szaman nie miał czasu by obronić się przed atakiem. Nie sprawdzając co się z nim stało, młody Virni udał się w swoją drogę. W efekcie, nie stał się prawdziwym szamanem. Zazwyczaj, gdy zapyta się go do jakiego celu dąży, odpowiada że chce jedynie pozbyć się klątwy.
Dręczony, w nocy przez koszmary, na jawie przez duchy, czasem łatwo wyprowadzić go z równowagi, choć zazwyczaj jest opanowany.
Gdy rzuca zaklęcia jego oczy stają się jaśniejsze a na ich krawędziach pojawiają się złote obwódki, zdaje się, że wtedy też jeszcze łatwiej jest wyczuć go duchom. Jego sposobem wykrywania jest wyczuwanie dusz żyjących istot.
Wygląd:
Niezbyt wysoki - około 1,6m wzrostu. Dość długie brązowe włosy i szare oczy, kły niezbyt rzucają się w oczy, choć nie są też tak małe jak ludzkie. Przeraźliwie chudy, w swoim nieco za dużym płaszczu wygląda na jeszcze drobniejszego niż jest w rzeczywistości.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin