Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna
->
Karty postaci
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ważne
----------------
Nowości na Forum
Wasze pomysły
Rasy postaci
Klasy postaci
Świat
Wyposarzenie
Sesje
Loża graczy
Inne
rasy podstawowe
rasy specjalistyczne
Umiejętności
klasy podstawowe
klasy specjalistyczne
umiejętności podstawowe
umiejętności specjalistyczne
Świat gry
Rasy
Klasy
Podstawowe
Specjalistyczne
Bronie
Pancerze
Przedmioty magiczne
Eliksiry
Historie postaci
Karty postaci
Umiejętności
Zwykłe
Ponadprzeciętne
Zaklęcia
Zwykłe
Ponadprzeciętne
Zaklęcia druidyczne/kapłańskie/szamańskie
Zaklęcia ogólnodostępne
Zaklęcia akademickie
Pamiętniki
NPC
Karty Postaci
Historie Postaci
Pamiętniki
Umiejętości
Magia
Rasy
Ekwipunek
Czarodzieje
Organizacje
Bestiariusz
Targowisko
Selindia
Centra
Zathria
Regulamin i sprawy organizacyjne
Karty Ari
Karty Kala
Karty Tourvi
Karty Dae
Karty Ysi
Karty Kaego
Karty Iny
Karty Toma
Karty Mita
Karty Seo
Karty Ruffa
Karty Rava
Karty Sila
Karty Malo
Pozostałe Karty
Pracownicy
Nauczyciele
Uczniowie
Zajęcia
Goście i inni
Runy
Runy unikalne
RPG - Rollage yn Astyr
----------------
Poradnik żółtodzioba i FAQ
Sesje
Loża graczy
Świat
Poradniki techniczne
Poradnik gracza
Inne
----------------
Co nas kręci i rajcuje?
Offtop
Humor
Old Stuff
----------------
Śmietnik
Archiwum
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Mitaon
Wysłany: Pon 21:50, 23 Gru 2013
Temat postu:
awans
Kaerthas
Wysłany: Wto 18:55, 25 Wrz 2012
Temat postu:
która, Rogue to kobieta
Mitaon
Wysłany: Wto 18:47, 25 Wrz 2012
Temat postu:
A który to? Cóż, wygląda na to że tak.
Daewen
Wysłany: Wto 18:14, 25 Wrz 2012
Temat postu:
Rouge.
Skoro musi dotknąć postaci z takim niecnym zamiarem, to w takim razie może 'kopiować' jedynie te umiejętności, o których WIE że inna postać je posiada, zgadza się?
Mitaon
Wysłany: Pon 21:04, 24 Wrz 2012
Temat postu:
O?
Daewen
Wysłany: Pon 20:45, 24 Wrz 2012
Temat postu:
za dużo Xmenów.
Mitaon
Wysłany: Pon 20:40, 24 Wrz 2012
Temat postu: Cetrail
Imię:
Cetrail
Rasa:
Człowiek
Atrybuty:
Szybkość
Siła
Inteligencja
Siła woli
Umiejętności:
Długie ostrze
Pływanie
Anatomia
Wiedza: broń
- Równie dobrze jak na truciznach zna się na broni i śladach jakie ona pozostawia. Z samych oględzin rany potrafi określić jakiej broni używał napastnik, którą ręką się posługiwał oraz z jaką siłą zadany został cios. Oczywiście bez problemu określi również jakość wykonania broni oraz materiał z jakiego została zrobiona.
Wiedza: nienaturalne zjawiska
- Cetrail potrafi określić czy dane zjawisko jest naturalne, magiczne
(a jeśli tak, to przez jaki rodzaj magii jest spowodowane - i tu chodzi o najbardziej ogólny podział, na "akademickie" i kapłańsko-druidyczno-szamańskie)
czy też ma jakieś inne źródło. Bez problemu rozróżnia również zwykłą śmierć czy morderstwo od wyniku działania klątwy czy rytualnego zabójstwa. Istnieje też szansa że będzie posiadał informacje na temat istot za nienaturalne uważanych.
Wiedza: trucizny
- Cet zna się na truciznach, potrafi określić jakiej trucizny użyto na podstawie oględzin zwłok (lub wnętrzności), bez trudu stwierdza również co trucizna potrafi zrobić dzięki znajomości jej składu lub nazwy. Z reguły potrafi też zidentyfikować truciznę po zapachu lub smaku.
Spostrzegawczość
-
Zdolność uzyskana na sesji.
Aktorstwo
Pirotechnika
Alchemia
Dmuchawka
MMA z kościejami...
Zaklęcia:
Oznaczenie
Drzewko:
{30}
Gałąź
Wzroku:
Liść pierwszy:
Cet potrafi zmienić swój wzrok, tak że widzi plamy krwi, odciski palców czy innego tego typu rzeczy, niezależnie od tego czy są w jakiś sposób zamaskowane
(działa również maksymalnie do 48 godzin po ich usunięciu)
. Również jest w stanie natychmiastowo zidentyfikować większość stosowanych trucizn. Jednak po zaprzestaniu działania, jego wzrok jest osłabiony, czasem też bolą go oczy, nie wydaje się jednak by mogło to doprowadzić do ślepoty - nie jeśli nie jest używane przez cały czas. Nie widzi iluzji.
Liść czwarty:
Używanie
Wzroku
przez Ceta nie wiąże się już z żadnymi skutkami ubocznymi. Poza tym, z czasem zyskał on kilka dodatkowych właściwości - i tak obecnie Cet przy użyciu tego zmysłu jest w stanie natychmiastowo stwierdzić obecność ukrytych drzwi, pułapek oraz ślady tych osób które Cet będzie chciał odnaleźć, ograniczone jednak przez czas i odległość - nie może więc szukać kogoś przebywającego zbyt daleko ani kogoś kogo już dawno nie było w danym miejscu. Jest w stanie widzieć również przez dym, mgłę i tym podobne zjawiska - przynajmniej na większą niż pozostali odległość. Pozwala również stwierdzić czy obserwowana osoba jest użytkownikiem magii, niezależnie od jej typu a także określać wszystkie potencjalne powiązane z tym nieprawidłowości.
Liść piąty:
Ujawniają się kolejne właściwości
Wzroku
Ceta. Aktualnie za pomocą spojrzenia jest on w stanie wpływać na inne istoty. Poza tym, niezależnie od celu w jakim w danej chwili Cet używa swojej zdolności, patrząca osoba odczuwa niepokój. Efektami jakie na innych może mieć spojrzenie Ceta są niezdolność ofiary do ruchu, trudności w skupieniu (co może powodować że dana istota będzie odpowiadać na pytania - nawet jeśli niekoniecznie zgodnie z prawdą, choć zachowanie dostatecznej jasności umysłu by skłamać wydaje się mało prawdopodobne) albo wywołanie wręcz panicznego lęku.
Gałąź mocy:
Liść siódmy:
Poprzez dotyk lub jedynie poprzez patrzenie w oczy celu Cet może obejrzeć dowolnie wybrane przez siebie wspomnienie. Cały proces trwa naprawdę krótko i o ile Cet nie zdradzi się sam, nikt nie zauważy że miało to miejsce. Możliwe jest również oglądanie własnych wspomnień, również niemożliwa jest ich manipulacja przez kogoś z zewnątrz.
Liść ósmy:
Cet może dowolnie manipulować wspomnieniami ofiary, to jest usuwać, tworzyć, modyfikować oraz przywracać. Nawiązanie kontaktu odbywa się tak jak przy odczytywaniu.
Liść dziewiąty:
Patrząc komuś w oczy Cet może zmusić go do wszystkiego. Również do śmierci.
Gałąź specjalizacji:
Liść drugi:
Zna część kontaktów Akademii - głównie w miastach, ale zdarzają się wśród nich również istoty które wędrują. Ponadto tworzy własną sieć - prawdopodobnie jest już rozwinięta na tyle by znać wszystkie ważniejsze wydarzenia dotyczące kontynentów i sytuacji międzynarodowej, wciąż jednak nie na tyle by dotrzeć wszędzie.
Liść trzeci:
Siatka Ceta rozrosła się już dostatecznie by zapewnić mu informacje z każdej części Astyrii, również te dotyczące najbłahszych spraw. Całość zaczęła przypominać organizację, sponsorowaną przez kupców czerpiących korzyści z uzyskanych danych a także należących już do organizacji. Poza informacjami Cet ma również możliwość załatwienia wielu przedmiotów, w tym również tych rzadszych, jak na przykład trucizna, która w odpowiedniej dawce uniemożliwi przepływ magii, czasowo blokując czarującym jej stosowanie jak również specjalne igły lub materiały wybuchowe w dowolnej postaci.
Liść szósty:
Na skutek wysiłków Ceta i jego współpracowników powstaje
Archiwum
- miejsce gdzie przechowywane są informacje ze wszystkich części Astyrii. Samo jego funkcjonowanie nie jest zbyt znane, większość najważniejszych agentów, w tym i Cet, posiada magiczny artefakt pozwalający na komunikację pomiędzy nimi a
Archiwum
. W efekcie mogą w bardzo krótkim czasie uzyskać dostęp do interesujących ich informacji choćby i z drugiej części Astyrii.
Ekwipunek:
Kunsztownie wykonany bastardowy miecz, z rękojeścią zdobioną srebrem i bursztynem;
Równie dobrze wykonana szabla, której rękojeść zdobiona jest kamieniami szlachetnymi i grawerunkami;
Trucizny;
Fiodor - gadający, a przy tym niesamowicie elokwentny latający dywan!
Mapa z zaznaczonymi naturalnymi miejscami anty-magicznymi;
Dmuchawka i strzałki;
Luneta;
Kompas;
Różnego rodzaju petardy;
Szkatułka z wampirzego skarbu - w banku;
Szmaragdy, inne kamienie szlachetne i biżuteria o wartości 8,25 złotego - w banku;
15 srebrnych, część w miedziakach - przy sobie.
Wygląd:
1,79m wzrostu; czarne, lekko kręcące się(jednak gdyby były choć trochę dłuższe to byłyby proste) krótkie włosy oraz jasne oczy; oliwkowa karnacja. Lubi nosić białe płaszcze.
Autorstwa Tou
Historia:
Według tego co sam twierdzi.
Cetrail urodził się i wychowywał w wędrownej trupie, w której pracowali jego rodzice. Po kilku latach - których ilość nie jest dokładnie określona, prawdopodobnie jednak gdzieś około 7 roku, w okolicznościach których nigdy dokładniej nie wyjaśnił, trafił do ZASPy. Tam poznał swoją pierwszą drużyną, przeszedł również stosowne szkolenie. Gdy nadszedł czas by jego grupa zaczęła chodzić na misje z początku trzymał się na dystans, z czasem zaczął się jednak angażować. W tym czasie poznał Nanae, z którą później współpracował oraz zawarł umowę. Po zakończeniu nauki przez jakiś czas wędrował z Malirem i Sildrielem - poznanymi w drodze krasnoludzkim magiem i zmiennokształtnym zwiadowcą a także niedługo po egzaminie zdobył swój magiczny dywan. Aktualnie trzyma z właściwie przypadkową grupą wędrowców niepowiązanych ze sobą. W czasie nauki spotkał Aychel, wiedźmę podającą się za boginię i był świadkiem jej śmierci, polował również na inną z jej rodzaju, choć ta niestety się wymknęła zamieniając się ciałem z niewolnicą. Po tym zainteresował się tą sprawą, starając się rozwiązać ją do dziś. Wielce pomocną w podróży bywa jego sieć kontaktów, o której nie opowiada jednak publicznie - zaczął ją tworzyć jeszcze w czasie nauki, zaczynając od kilku agentów działających również dla Akademii.
Zabici:
Dwóch najemników
o nieznanych imionach i nazwiskach planujących porwać chłopca o imieniu Eryk w celu dostania za niego nagrody - całość spowodowana przez plotki o niezwykłości dziecka.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin