Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna
->
Pamiętniki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ważne
----------------
Nowości na Forum
Wasze pomysły
Rasy postaci
Klasy postaci
Świat
Wyposarzenie
Sesje
Loża graczy
Inne
rasy podstawowe
rasy specjalistyczne
Umiejętności
klasy podstawowe
klasy specjalistyczne
umiejętności podstawowe
umiejętności specjalistyczne
Świat gry
Rasy
Klasy
Podstawowe
Specjalistyczne
Bronie
Pancerze
Przedmioty magiczne
Eliksiry
Historie postaci
Karty postaci
Umiejętności
Zwykłe
Ponadprzeciętne
Zaklęcia
Zwykłe
Ponadprzeciętne
Zaklęcia druidyczne/kapłańskie/szamańskie
Zaklęcia ogólnodostępne
Zaklęcia akademickie
Pamiętniki
NPC
Karty Postaci
Historie Postaci
Pamiętniki
Umiejętości
Magia
Rasy
Ekwipunek
Czarodzieje
Organizacje
Bestiariusz
Targowisko
Selindia
Centra
Zathria
Regulamin i sprawy organizacyjne
Karty Ari
Karty Kala
Karty Tourvi
Karty Dae
Karty Ysi
Karty Kaego
Karty Iny
Karty Toma
Karty Mita
Karty Seo
Karty Ruffa
Karty Rava
Karty Sila
Karty Malo
Pozostałe Karty
Pracownicy
Nauczyciele
Uczniowie
Zajęcia
Goście i inni
Runy
Runy unikalne
RPG - Rollage yn Astyr
----------------
Poradnik żółtodzioba i FAQ
Sesje
Loża graczy
Świat
Poradniki techniczne
Poradnik gracza
Inne
----------------
Co nas kręci i rajcuje?
Offtop
Humor
Old Stuff
----------------
Śmietnik
Archiwum
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kaerthas
Wysłany: Pon 19:40, 28 Kwi 2014
Temat postu:
Cytat:
"Ci, którzy przeżyją z heretyków winni nam służyć po kres ich marnych żywot. To będzie dla nich dar od nas, my darujemy im życie, za to będą naszymi niewolnikami. Niewolnik jest niczym rzecz, bezwartościowa, z którą możesz zrobić cokolwiek chcesz synu. Zapamiętaj to. Żaden niewolnik nie jest godzien spojrzeć nam prosto w oczy, takiego delikwenta skazujemy na powolną i bolesną śmierć, bądź na arenę z dzikimi bestiami. Nazwisko Daias od zawsze było szanowane w Imperium, ludzie się nas boją. Od zawsze byliśmy wielkimi Generałami oraz Marszałkami, spodziewam się po tobie, że również zostaniesz nazwany wielkim. Niczym twój ojciec, dziad oraz pradziad. Pamiętaj Rawanie, nasze nazwisko od zawsze znaczyło siłę i potęgę, a gdy dorośniesz w twoich rękach będzie dbanie, by tak zostało." - Arthanos Daias. Wielki Marszałek Imperium
Niewolnictwo, bo o tym będzie dzisiejsza baśń. Bohaterowie nasi dotarli do miasta, gdzie przywitano ich po królewsku. Tourvi była tam przed drużyną okazało się i opowiedziała o ich wspaniałych przygodach. Ludzie zaczęli wypytywać się ich, chwalić, słuchać oraz bawić się. Gdy czas nadszedł, ludzie powrócili do prac swych a bohaterowie udali się do karczmy, by wreszcie odpocząć po długiej i męczącej podróży. Zaś spokoju nie dane było im zastać, ponieważ zostali poproszeni o pomoc, większość mi nie uwierzy gdy to powiem, lecz prawdę rzeczę ja! Animal poprosił ich o pomoc, gdyż ich dzieci są porywane i sprzedawane w niewole. Drużyna się zgodziła i wtedy nastąpiła napaść powietrznych piratów, wcale nie kłamię, powietrznych piratów na miasto. Po krótkiej bitwie nasi bohaterowie odbili z rąk łajdaków powietrzny okręt, przy pomocy którego wyruszyli w podróż by ocalić biedne dzieci Animali. Po podróży i małej przygodnie w jej trakcie, bohaterowie przybyli do miasta, które słynęło z handlu niewolnikami. Udali się do niego w grupach, przebrani za kupców bądź handlarzy niewolnikami. Gdy noc zastała, podczas której handel Animalami miał się odbyć nasi bohaterowie otrzymali informację gdzie owy handel ma się odbyć. Wkrótce wyruszą, czy uda im się ocalić animali? Czy może uwolnią niewolników w tym mieście i powstrzymają nikczemny handel ludźmi i innymi istotami? To moi drodzy w kolejnej opowieści, ponieważ zaschło mi w gardle, a trunek się kończy. Dobranoc dzieci, wkrótce dokończymy
Kaerthas
Wysłany: Czw 16:28, 27 Lut 2014
Temat postu:
Śpiew, kobiety, wino... jakie te życie za kratami jest cudowne. Oczywiście na początku było trochę nie wesoło, te spanie na deskach, kawałek chleba jako jedzenie przez cały dzień, kilkugodzinne tortury... Ale wystarczy wygrać kilka razy ze strażnikami w karty i mam tu jak w jakimś pałacu. Wygodne łóżko w celi, częste wspaniałe uczty, z alkoholem nigdy nie było problemu, chyba do tej pory nie mają pojęcia w jaki sposób zamiast wody którą mi dawali piłem wino... A rozmowy z komendantem tego więzienia są bardzo ciekawe... Chociaż jestem ciekaw co u Kalyara, jak go traktują w tym więzieniu. Oraz jak reszta sobie radzi...
Kaerthas
Wysłany: Nie 15:01, 29 Gru 2013
Temat postu:
Cytat:
Dusza to ciekawe zjawisko drogi chłopcze, tylko jej właściciel może ją formułować, kształcić. Ani bogowie, ani demony, nawet inni ludzie nie mają jak tknąć twej duszy. Lecz pamiętaj jednak Rawanie, gniew to potężne uczucie, wręcz niebezpieczne dla Ciebie. Wy ludzie Imperium macie w głębi was zakorzenioną wiarę w Imperatora, mimo iż ty czcisz inne bóstwo, to wiedz, że jeżeli poddasz się gniewowi, nienawiści to zatracisz się i staniesz się marionetką Imperatora. Nie pozwól by on mógł tknąć twą duszę, kształcić ją, tylko ty masz do tego prawo.
Piękna nimfa z głębi wód została ocalona, a wraz z nią klucz otrzymali bohaterowie, lecz ich zadanie nie zakończyło się, teraz podróżują po krainie z potężnym zamkiem oraz pradawnymi grobowcami by odnaleźć kolejny artefakt. Czas ich goni, wkrótce im go zabraknie, a Wiedźma obserwuje każdy ich krok. Bohaterowie nie znają jej zamiarów, ani jej siły, lecz dążą do tego, by powstrzymać wiedźmę. Czy im się uda? Czy może wiedźma ich pokona i odbierze im artefakty? Czy zdołają zdobyć artefakty na czas? Czy jednak zostaną przemienieni w potwory, z którymi od lat walczyli?
Kaerthas
Wysłany: Pon 9:58, 02 Gru 2013
Temat postu: Dziennik Rawana
Cytat:
Gdzie światłość nadejdzie tam już nań czeka ciemność, lecz mimo tego potęga jasności kroczy dalej pokonując mrok.
W dawnych czasach został wybudowany potężny labirynt, który łączy ze sobą wiele miejsc, w tym labiryncie zostały ukryte cztery potężne artefakty, które chce zdobyć wiedźma. Grupa śmiałków została zamknięta w tym labiryncie oraz zostali naznaczeni, jeżeli nie pośpieszą się i nie zdobędą artefakty mrok ich pochłonie i staną się potworami. Pomimo wielu pułapek jak i wrogich stworzeń w postaci Mantikor i Chimer zdobyli jeden artefakt, ale czy zdobędą drugi? Do tego potrzeba im klucza, który posiada nieszczęśnik, był on kiedyś człowiekiem, ale został naznaczony jak nasi bohaterowie i nie zdążył zdobyć artefaktu, zgodził się jednak oddać klucz, w zamian jeżeli kogoś odnajdą. Czy nasi bohaterowie odnajdą zaginioną osobę? Czy zdążą zebrać artefakty przed czasem? Jeżeli jednak zdołają, to czy oddadzą je złej wiedźmie która nad wszystkim stoi? Czy postanowią ją pokonać?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin