Autor |
Wiadomość |
seoz |
Wysłany: Pią 22:39, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
ja uważam tą kosmetyczną zmianę za nie potrzebną ale jak już jest to... whatever ^^ |
|
 |
Mr. N. Boothby |
Wysłany: Pią 22:35, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Losowe kojarzy się z generowanym przez coś/kogoś. Gdzie dowolne (do wyboru) jest jednoznaczne z tym, że gracz może sobie dobrać adekwatnie dla swoich potrzeb/upodobań (w granicach rozsądku oczywiście).  |
|
 |
Iggy_the_Mad |
Wysłany: Pią 22:18, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Proszę, jeżeli znasz prawidłowe słowo to popraw mnie tak się prędzej nauczę niż do słownika zajrzę  |
|
 |
Asyrgal |
Wysłany: Pią 22:12, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
em...Tom...konfuzja nie jest poprawnym słowem XD |
|
 |
Iggy_the_Mad |
Wysłany: Pią 21:46, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Cytat: |
-Dwie losowe do wyboru ale z oczywistymi dla graczy ograniczeniami |
Zmieniam losowe na dowolne, gdyż wzbudza to konfuzję. |
|
 |
Asyrgal |
Wysłany: Sob 18:28, 27 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Nie no, jeszcze ja (odchrząkuje)
NIEEEEEEEEEEEEEEEEEE! TYLKO NIE LICZBYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @_@ @_@ @_@ //aaa //aaa //aaa :O :O :O :O :O :O T_T T_T T_T T_T rofl rofl rofl rofl rofl T.T T.T T.T T.T T.T |
|
 |
Yakito |
Wysłany: Sob 16:34, 27 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Ok... tamten komentarz napisalem dwa dni temu. Jeszzce ktos chce sie wypowiedziec czy moze juz wystarczy? |
|
 |
Nellas |
Wysłany: Sob 10:57, 27 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Yakito napisał: |
Po prostu surowe +1, -1 latwiej zapada w pamiec niz "wolniej leczy rany"
Chyba (?) |
o..jak już mówiłem .. .. Klnę się na sernik tylko nie liczby:P
Kalyar napisał: |
Nie zgodze się z tym. Mi o wiele łatwiej zapamiętać "wolniej leczy ran" niż "-1 leczenie ran". Poza poprzez liczby ubywa na klimacie. |
Dia Roviet napisał: |
ubywa na klimacie i jak teraz wprowadzi się te liczby to po pewnym czasie wszystko będzie wyglądać jak ,,strażnik z włócznią grozy +5 i fetyszystyczna palka niechybnej śmierci +6 ´´ lub gorzej... |
to mi z lekka Dia przypomina Diablo2 (do tej gry niemam żadnych zastrzeżeń) ,ale no Boże... litości Rollage nie jest diablo i nigdy nie będzie (mam takową nadzieje)^^ |
|
 |
Dia Roviet |
Wysłany: Sob 5:00, 27 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Yakito napisał: |
Po prostu surowe +1, -1 latwiej zapada w pamiec niz "wolniej leczy rany"
Chyba (?) |
nie! tylko nie liczby.
Kalyar napisał: |
Nie zgodze się z tym. Mi o wiele łatwiej zapamiętać "wolniej leczy ran" niż "-1 leczenie ran". Poza poprzez liczby ubywa na klimacie. |
ubywa na klimacie i jak teraz wprowadzi sie te liczby to po pewnym czasie wszystko bedzie wygladac jak ,,straznik z wlocznia grozy +5 i fetyszystyczna palka niechybnej smierci +6 ´´ lub gorzej... |
|
 |
Nellas |
Wysłany: Pią 14:53, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Moim zdanie próba jaka kol wiek zmiany systemu gry by była fatalna (z mojego punktu widzenia) ja kocham rollage takie jakie jest ! ..nie potrzebne "moim zdaniem" jest jakieś przerabianie ogólnie znanych zasad ...nie z tym zgodzić sie nie mogę..* :krzeslem:  |
|
 |
Kalyar |
Wysłany: Pią 14:18, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Yakito napisał: |
Po prostu surowe +1, -1 latwiej zapada w pamiec niz "wolniej leczy rany"
Chyba (?) |
Nie zgodze się z tym. Mi o wiele łatwiej zapamiętać "wolniej leczy ran" niż "-1 leczenie ran". Poza poprzez liczby ubywa na klimacie. |
|
 |
Yakito |
Wysłany: Pią 13:18, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Szanuje was, oczywiscie. Nie wiedzialem ze macie to od 4 lat. Ktos... (nie wytkne) napisal mi ze dopiero sie rozbudowujecie i kazda/pomysl sie przyda. Moze zbyt wzialem to sobie do serca.
I jak juz mowilem, rozumiem ze podczas gry nie ma czasu na rzucanie. Po prostu surowe +1, -1 latwiej zapada w pamiec niz "wolniej leczy rany"
Chyba (?) |
|
 |
mrmaster |
Wysłany: Pią 9:46, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
ale po kiego czorta to zmieniac ?I tak glowna wladze ma GM jak bedzie chcial zeby ten z wieksza wytrzymaloscia byl zlapany w tym poscigu to sie potknie i dupa blada.
Rzucanie kostkami przy prowadzeniu,moze jesli bys prowadzil gora 5 osob nie jak nieraz jest ze trzeba ich podzielic na 2 pokoje bo sie nie daje rade..teraz sobie sprobuj prowadzic co innego na 1 i na 2 pokoju,czytac co tam napisali i rzucac kostkami,to walka z goblinami kazdy 1vs1 bedzie trwala pol gry.
Yakito napisał: |
Bardzo zle ze czlowiek nie ma bonusu do atrybutu. |
a czemu to zle?
Atrybuty takie jakie sa w zupelnosci wystarcza bo to nie jest tak jak w grze w realu tu nie ma tyle czasu na pierdoly.
No i mowisz tam cos o mechanice..my mamy mechanike oprata na przemysleniach nie matematyce bo po prostu nie ma na to czasu podczas gry.
Poza tym Rollage dziala od 4 lat,a Ty tu wchodzisz z dnia na dzien i chcesz wprowadzic rewolucje :[
ah no i gz za system o db mi by sie nie chcialo ;p
ale tak jak Wy stworzylisci ten system my stworzylismy ten i uszanuj to
i nie boj sie my tez mamy stycznosc z systemami rpg i dobrze wiemy co moznaby tu dodac. |
|
 |
Yakito |
Wysłany: Pią 1:35, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Wspolczuc nie trzeba bo obaj zrobilismy cos takiego jak...
http://www.dbrpgws.friko.pl/DBRPGWSplus/index1.htm
W 2004 roku sie to skonczylo. Przeszla ochota ale pamiatka jest.
I jak kto woli ale ja lubie miec postacie graczy badz kilka notatek przed soba kiedy prowadze sesje (przez internet) i czasami rzucam kostkami a czasami sugeruje sie liczba i sam oceniam. Przewaznie to drugie wiec rozumiem Twoje lenistwo. W realu gracze sami rzucaja.
Zauwazam po prostu ze macie maly zakres liczbowy atrybutow (tego nie krytyuje!) - to znaczy ze dodac jeden a odjac jeden to ogromna roznica. Dlatego i bez rzutow widac ze ten z wytrzymaloscia normalna przegra w dluzszym biegu z tym co ma +1, co nie? |
|
 |
Daewen |
Wysłany: Pią 0:57, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Yakito napisał: |
Musicie wiedziec ze w mechanice RPG to atrybut idzie pierwszy w kolejnosci. |
W mechanice RPG iść sobie może i nic nam do tego.
Yakito napisał: |
Bym wam pokazal troche przykladow na D20, jesli macie ochote. |
Możesz pokazać, aczkolwiek jak dla mnie to i tak nie ma wpływu na nasz świat.
Yakito napisał: |
Zauwazylem ze w na przyklad elfach macie wady typu - mala wytrzymalosc.
Dla mnie to brzmi jak -1 do wytrzymalosci. |
A dla nas brzmi tak i co za różnica? Przerzucaj całą czatową sesję kostką odejmując jeden w tą, dodając dwa w tą. Good luck. Wolę być praktyczna.
Yakito napisał: |
W tym wypadku czlowiek wygladalby troche lepiej - nie ma ani wad ani zalet za to inne rasy maja cos wyzej a cos nizej. |
Człowiek wygląda lepiej tylko jako kolacja.
Yakito napisał: |
Co z kolei zmusza mnie do komentarza nad samymu atrybutami. |
Wpierdol temu kto go zmusił. Ode mnie.
Yakito napisał: |
Ach, jak bym polozyl rece na tym forum ;] |
Po moim trupie.
Yakito napisał: |
Ile ja przegadalem ze znajomymi godzin o systemach. |
Tak, współczujemy życia towarzyskiego.
Yakito napisał: |
Mam nadzieje ze wybaczycie jesli zrobie jakis oddzielny topic na moje pomysly albo bede po kolei wpadal w rozne miejsca i wpisywal co sugerowalbym zmienic. |
Nie wybaczymy. |
|
 |