Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna
->
Zaklęcia ogólnodostępne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ważne
----------------
Nowości na Forum
Wasze pomysły
Rasy postaci
Klasy postaci
Świat
Wyposarzenie
Sesje
Loża graczy
Inne
rasy podstawowe
rasy specjalistyczne
Umiejętności
klasy podstawowe
klasy specjalistyczne
umiejętności podstawowe
umiejętności specjalistyczne
Świat gry
Rasy
Klasy
Podstawowe
Specjalistyczne
Bronie
Pancerze
Przedmioty magiczne
Eliksiry
Historie postaci
Karty postaci
Umiejętności
Zwykłe
Ponadprzeciętne
Zaklęcia
Zwykłe
Ponadprzeciętne
Zaklęcia druidyczne/kapłańskie/szamańskie
Zaklęcia ogólnodostępne
Zaklęcia akademickie
Pamiętniki
NPC
Karty Postaci
Historie Postaci
Pamiętniki
Umiejętości
Magia
Rasy
Ekwipunek
Czarodzieje
Organizacje
Bestiariusz
Targowisko
Selindia
Centra
Zathria
Regulamin i sprawy organizacyjne
Karty Ari
Karty Kala
Karty Tourvi
Karty Dae
Karty Ysi
Karty Kaego
Karty Iny
Karty Toma
Karty Mita
Karty Seo
Karty Ruffa
Karty Rava
Karty Sila
Karty Malo
Pozostałe Karty
Pracownicy
Nauczyciele
Uczniowie
Zajęcia
Goście i inni
Runy
Runy unikalne
RPG - Rollage yn Astyr
----------------
Poradnik żółtodzioba i FAQ
Sesje
Loża graczy
Świat
Poradniki techniczne
Poradnik gracza
Inne
----------------
Co nas kręci i rajcuje?
Offtop
Humor
Old Stuff
----------------
Śmietnik
Archiwum
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Iggy_the_Mad
Wysłany: Nie 4:12, 26 Paź 2008
Temat postu:
Update zaklęcia, opisałem dokładniej jego funkcjonalność.
I sie zastanawiam, po cholere tu wymogi 'oO... wypowiedzcie się co myślicie o tym.
Początkowo pomysł z runą/znakiem rozpoznawczym był/jest dlatego, coby tylko jedno zaklęcie typu pieczęci było możliwe do rzucenia na jedną dowolną runę/znak. (Cobym nie mogl rzucic dwoch zaklec na jedna rune/znak
)
Iggy_the_Mad
Wysłany: Nie 2:24, 24 Sie 2008
Temat postu: Pieczęć krwi - kradzież życia
Wymaga
: Znak rozpoznawczy/runa (unikalny(-a) dla postaci) umieszczony na broni.
Opis
: Składając w ofierze trochę swojej krwi jesteś w stanie nadać swej broni magiczną właściwość poprzez aktywowanie umieszczonego na niej znaku/runy.
Efekt
:
- Ostrze nieustannie czerpie z Ciebie siły życiowe, nadając Ci możliwość niskiej regeneracji opisanej poniżej.
- Za każdym udanym ciosem "do krwi" jaki zadasz, Twoje rany będą się
lekko
goić, na skutek transferu sił/krwi wroga do Ciebie. Nie działa na głębokie rany ani złamania. Energia przekazana z każdym ciosem będzie
zawsze
uzupełniała zaczerpniętą od gracza energię. (punkt 1szy)
- Ostrze będzie czerpać z Ciebie moc nawet gdy nie znajduje się w Twoich rękach. Aby dezaktywować efekt, zaklęcie musi być zdjęte lub broń oddalona o kilkadziesiąt metrów (20+).
Uwaga! Walcząc z nieumarłymi czy demonami lub innymi "złymi" istotami możliwe jest skażenie.
Klasyfikacja
: Czarna magia / Magia krwi
Cytat
:
Tom napisał:
Gdy się obudziłem, robiło się jasno. W moim ciele nie czułem już jadu. Mimo tego czułem się straszliwie osłabiony. Nawet teraz mogłem czuć, iż słabnę z minuty na minutę. Dopiero po chwili dotarło do mnie, że pieczęć krwi musiała być wciąż aktywna. Zaklęcie może i jest przydatne podczas walki, lecz jest śmiertelnie niebezpieczne poza nią. Ostrze zapewnia mi regeneracyjną moc przy zadawaniu ciosów, lecz w zamian co chwile żywi się moimi własnymi siłami, więc gdy zaklęcie jest aktywne podczas gdy ja nie jestem w walce, co chwilę tracę siły.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin