Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna
->
Zaklęcia druidyczne/kapłańskie/szamańskie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ważne
----------------
Nowości na Forum
Wasze pomysły
Rasy postaci
Klasy postaci
Świat
Wyposarzenie
Sesje
Loża graczy
Inne
rasy podstawowe
rasy specjalistyczne
Umiejętności
klasy podstawowe
klasy specjalistyczne
umiejętności podstawowe
umiejętności specjalistyczne
Świat gry
Rasy
Klasy
Podstawowe
Specjalistyczne
Bronie
Pancerze
Przedmioty magiczne
Eliksiry
Historie postaci
Karty postaci
Umiejętności
Zwykłe
Ponadprzeciętne
Zaklęcia
Zwykłe
Ponadprzeciętne
Zaklęcia druidyczne/kapłańskie/szamańskie
Zaklęcia ogólnodostępne
Zaklęcia akademickie
Pamiętniki
NPC
Karty Postaci
Historie Postaci
Pamiętniki
Umiejętości
Magia
Rasy
Ekwipunek
Czarodzieje
Organizacje
Bestiariusz
Targowisko
Selindia
Centra
Zathria
Regulamin i sprawy organizacyjne
Karty Ari
Karty Kala
Karty Tourvi
Karty Dae
Karty Ysi
Karty Kaego
Karty Iny
Karty Toma
Karty Mita
Karty Seo
Karty Ruffa
Karty Rava
Karty Sila
Karty Malo
Pozostałe Karty
Pracownicy
Nauczyciele
Uczniowie
Zajęcia
Goście i inni
Runy
Runy unikalne
RPG - Rollage yn Astyr
----------------
Poradnik żółtodzioba i FAQ
Sesje
Loża graczy
Świat
Poradniki techniczne
Poradnik gracza
Inne
----------------
Co nas kręci i rajcuje?
Offtop
Humor
Old Stuff
----------------
Śmietnik
Archiwum
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Iggy_the_Mad
Wysłany: Pon 14:50, 16 Lut 2009
Temat postu:
Piotix... źle mnie zrozumiałeś (lub ja Ciebie). Usuwam to zaklęcie ze względu na inne o tych samych możliwościach. Po co sie mają powtarzać zaklęcia i robić mess, skoro można wybrać korzystniejsze z tymi samymi możliwościami?
Jezeli mowisz już o przyzwaniu zywiolu, lecz pomyliles temat -- wiesz, natura moze byc tez w zamknięciu. Np. jaskinie? W jaskiniach też są zbiorniki wód. Wiatr to tylko ruch powietrza, które jest wszędzie wokół nas... no prawie. Roślinność też czasem bywa. Rzadko,ale bywa. Etc. etc. itp. itd.
Ruffio
Wysłany: Pon 12:40, 16 Lut 2009
Temat postu:
ja nie mam nic przeciwko temu w sumie wszystkie żywioły są związane z naturą a natura z nimi. Ja bym tylko dodał że czar może być używany tylko na otwartej przestrzeni wykorzystując jego naturalne źródła (nie może być używany w pomieszczeniach, tunelach, blisko czegoś co blokuje wiatr) (nie dotyczy lasu w lesie uważam że wiatr nie traci na sile albo trochę słabszy)
Iggy_the_Mad
Wysłany: Nie 23:25, 15 Lut 2009
Temat postu:
Usunę ze względu na 'przyzwanie żywiołu' (tak, wg. mnie to to samo tylko bardziej kreatywne). Proszę przepisać jeżeli ktoś ma, w ciągu tygodnia wywale to by nie robił się zbędny śmietnik.
Iggy_the_Mad
Wysłany: Sob 16:13, 30 Sie 2008
Temat postu: Podmuch wiatru
Rzucający zaklęcie zbiera wokół siebie wiatr następnie wysyłając go w kierunku ofiary z wielką siła.
Szkoła magii: elementalistyka
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin