Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna
->
Historie postaci
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ważne
----------------
Nowości na Forum
Wasze pomysły
Rasy postaci
Klasy postaci
Świat
Wyposarzenie
Sesje
Loża graczy
Inne
rasy podstawowe
rasy specjalistyczne
Umiejętności
klasy podstawowe
klasy specjalistyczne
umiejętności podstawowe
umiejętności specjalistyczne
Świat gry
Rasy
Klasy
Podstawowe
Specjalistyczne
Bronie
Pancerze
Przedmioty magiczne
Eliksiry
Historie postaci
Karty postaci
Umiejętności
Zwykłe
Ponadprzeciętne
Zaklęcia
Zwykłe
Ponadprzeciętne
Zaklęcia druidyczne/kapłańskie/szamańskie
Zaklęcia ogólnodostępne
Zaklęcia akademickie
Pamiętniki
NPC
Karty Postaci
Historie Postaci
Pamiętniki
Umiejętości
Magia
Rasy
Ekwipunek
Czarodzieje
Organizacje
Bestiariusz
Targowisko
Selindia
Centra
Zathria
Regulamin i sprawy organizacyjne
Karty Ari
Karty Kala
Karty Tourvi
Karty Dae
Karty Ysi
Karty Kaego
Karty Iny
Karty Toma
Karty Mita
Karty Seo
Karty Ruffa
Karty Rava
Karty Sila
Karty Malo
Pozostałe Karty
Pracownicy
Nauczyciele
Uczniowie
Zajęcia
Goście i inni
Runy
Runy unikalne
RPG - Rollage yn Astyr
----------------
Poradnik żółtodzioba i FAQ
Sesje
Loża graczy
Świat
Poradniki techniczne
Poradnik gracza
Inne
----------------
Co nas kręci i rajcuje?
Offtop
Humor
Old Stuff
----------------
Śmietnik
Archiwum
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Seth
Wysłany: Wto 15:02, 20 Sty 2009
Temat postu:
ojoj. Skapnołem sie teraz że mapa świata została już przez was opracowana i mam problem.
hmmmmmmmmmmmmmmm.............
jeszcze nad tym pomyśle
Iggy_the_Mad
Wysłany: Pon 22:59, 19 Sty 2009
Temat postu:
Done, yere welcome. No problem ^^
Seth
Wysłany: Pon 22:18, 19 Sty 2009
Temat postu:
rzeczywiście. to poprosze o przeniesienie.
Asyrgal
Wysłany: Pon 21:57, 19 Sty 2009
Temat postu:
nie to forum.
Seth
Wysłany: Pon 21:09, 19 Sty 2009
Temat postu: Historia Assira
Assir Van Vatter z jaśnie panojuncego na wschodzie rodu Vatterów. Przyszły arcymag królestwa.
W rodzie Vatterów od wielu pokoleń zawsze rodziło się 2 chłopców. Od urodzenia byli przygotowywani do swych ról. Starszy miał zostać przyszłym władcą Havnoru (albowiem tak zwał się ów kraj) Przeznaczeniem młodszego z braci było natomiast zostanie przyszłym arcymagiem królestwa. O młodszym z braci chce wam teraz opowiedzieć. Nazywał się Assir Jak to się działo od wielu generacji bardzo wcześnie zaczął wykazywać predyspozycje magiczne. W weku 4 lat potrafił już porozumiewać się telepatycznie przyzywać swój przyszły żywioł mistrzostwa (wodę), albowiem każdy arcymag był zarazem magiem wody. Wtedy Jego nauczaniem zajął się Hezjod – jego wuj i obecnie panujący arcymag.W czasie przerwy w nauce lubił pomagać bratu w ćwiczeniach fechtunku. Po ukończeniu swej 9 wiosny został dopuszczony do obrad rady magów jako jej pełnoprawny członek. W tym właśnie Wtedy właśnie rozpoczął tez pobieranie nauk od innych mistrzów magii, a było ich oprócz Hezjoda 5 –Mistrzowie ziemi, powietrza, ognia, przywoływania umarłych i mistrz poskramiania demonów.
WW wieku 18lat udało mu się osiągnąć mistrzostwo w Magii wody, ziemi i przywoływaniu umarłych. W innych dziedzinach sztuki tez nie miał sobie równych nie licząc mistrzów. Rada stwierdziła, ze alby zyskać jeszcze większa potęgę powinien wyruszyć w podróż do dzikiego kraju Westów , lezącego na wschód od łańcucha gór Irwish. Tak tez uczynił. Mistrzowie ostrzegali go że z dala od rodzimych ziem, jego magia osłabnie. Powiedzieli że Wesci czerpią swą moc i innych źródeł i aby je poznać musi tam wyruszyć.
Jako że demony dawno już nie atakowały Hawnoru postanowił wyruszyć niezwłocznie.
Dziennik Podrazy:
5 dzień po przekroczeniu gór Irwish
„mistrzowie ostrzegali mnie ze moja moc może osłabnąć , ale ONA PRAWIE ZANIKŁA. Jeśli szybko nie odkryje źródła mocy tych dzikusów to zwariuje”
Dzień 15
„podróżując Polesie poznałem pewnego mędrca . Sam siebie nazywał „druidem”. Jego sztuka przypominała naszą magie ziemi. Z radością zgodził się mnie nauczać.”
work in progress
sory za błędy. Po sesji poprawie:P
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin