Autor Wiadomość
Iggy_the_Mad
PostWysłany: Nie 0:44, 26 Kwi 2009    Temat postu: ~ oręż

Typ: Zaklęcie wzmacniające -- zarzucasz raz i jest dopóki nie wyczerpie się moc zarzucającego (ciągle wysysa energie).

Opis: Zaklinasz swój (lub/i towarzyszy) oręż specyficzną energią (np. ogniem, błyskawicą, lodem). Ataki zaklętą bronią zadają dodatkowe obrażenia specjalne, specyficzne dla rodzaju magii, np.:

(możesz wybrać tylko jedną na raz/per kupno)

Akademickie:
- ogień: Obrażenia od ognia oraz podpala.
- błyskawice: Obrażenia od elektryczności plus niewielkie obrażenia przeskakują na następny cel.
- lód: obrażenia od zimna oraz zmrożenie.

Ogólne
- Ostrze arkany: wzmacnia fizyznie oręż i magicznie naostrza.

Druidyczne/kapłańskie/szamanistyczne
(te mają pasywne właściwości dla walczącego)
- natura: leczy powoli (naprawde powoli) rany odniesione w walce.
- światło: lekko wzmacnia wytrzymałość.
- mrok: lekko zwiększa siłę.

/* jeżeli macie inne idee, dopiszcie prosze tutaj, gdyż specyficzne właściwości mogą być zależne od poglądów */

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group