Autor Wiadomość
Kalyar
PostWysłany: Pią 12:37, 26 Wrz 2008    Temat postu:

Ja tak tylko dodam: to co mamy obecnie bardzo dobrze się sprawdza więc nie widze powodu by to zmieniać aż tak radykalnie Razz
Daewen
PostWysłany: Pią 11:33, 26 Wrz 2008    Temat postu:

Fajny z Ciebie debil.


To tak w ramach charakterystycznie Rollageowych powiedzonek. Możesz uznać za komplement ;]
Yakito
PostWysłany: Pią 1:24, 26 Wrz 2008    Temat postu:

Nadal z wytrzymaloscia jestem nieprzekonany.
Owszem jesli chodzi o dlugosc walki to ten wytrzymalszy wygra o ile bedzie tak samo zreczny jak poprzedni. Ale jesli chodzi o sile ciosu to niestety nijak to sie ma do wytrzymalosci.
Takze wytrzymaly wojownik moze walczyc dluzej a silniejszy potrafi mocniej przywalic, zalozmy przebic sie mieczem przez plytowke, wytrzymalosc mu by na to nie pozwolila.

Wiem co miales na mysli w opisie szybkosci jednak jest to troche pomotane.

Mam nadzieje ze rozumiecie moje jak najszczersze dobre intencje ;]
Asyrgal
PostWysłany: Pią 0:30, 26 Wrz 2008    Temat postu:

Yakito napisał:

Co ma wytrzymalosc do zadawania obrazen? Obrazenia zawsze = sila.

Masz wszystko opisane i wyjaśnione. Wytrzymałość to nie tylko odporność na ciosy ale i odpowiednik kondycji. Człowiek z dobrą kondycją jest w stamnie biec dłużej i robić więcej rzeczy niż jakiś charłak. To się tak samo ma do zadawania obrażeń.
Yakito napisał:
Podzieliliscie te zrecznosciowe atrybuty na wlasnie zrecznosc i zwinnosc.

Zręczność - tak jak powiedziałeś, rzeczy manualne, na przykład wytwarzanie wytrychów itp...czyli uzdolnione ręce
Zwinność - bardziej się odnosi do gibkości ciała i akrobatyki

Yakito napisał:
Szybkosc - jest napisane ze koles moze zrobic cos 2 razy szybciej manualnie. Dla mnie to wlasnie zrecznosc.


Tu możesz mieć racje ale w tym znaczeniu szybkość ma się bardziej do biegania, zadawania szybszych ciosów i ruchu.


Poza tym, podział ten został przyjęty przez ogół Rollage'u i jak narazie tylko Ty masz jakieś zastrzeżenia.
Yakito
PostWysłany: Czw 23:50, 25 Wrz 2008    Temat postu:

Zastanawiam sie nad tym co widze i musze zadac kilka pytan.

Co ma wytrzymalosc do zadawania obrazen? Obrazenia zawsze = sila.
Podzieliliscie te zrecznosciowe atrybuty na wlasnie zrecznosc i zwinnosc.

Szybkosc - jest napisane ze koles moze zrobic cos 2 razy szybciej manualnie. Dla mnie to wlasnie zrecznosc. "Zrecznie otworzyl drzwi wytrychem", tzn szybko i bez problemow.

Gdybym ja polozyl na tym rece zrobilbym

Sile jako modyfikator obrazen
Zrecznosc - bez podzialu na zrecznosc i zwinnosc. Jak ktos jest zreczny to i sie umie dobrze poruszac. Wiadomo ze jak ktos jest fajtlapa to bedzie mu szlo zle i w recznej robocie i w naprzyklad parkourze.

Reszte bym zostawil jak jest chociaz w niektorych systemach widzialem po prostu cos takiego jak "budowa"

Budowa to sila i wytrzymalosc w jednym. Jestes dobrze zbudowany to i dobrze przywalisz i duzo zniesiesz. Koniec kropka.
Asyrgal
PostWysłany: Śro 18:14, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Dae, trzeba dodać do naszego top secret projekt boga rzucającego szatapami
Iggy_the_Mad
PostWysłany: Śro 17:46, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Bez urazy Dae... serio, no offence... ale nade kowadła wole szatapy... choc i tak kowadła są na drugim miejscu na mojej liście ^^
Daewen
PostWysłany: Śro 17:36, 24 Wrz 2008    Temat postu:

TomIgnatius napisał:
Albo inaczej: dlatego preferuje chocby Rolla nade gry komputerowe ^^


Naprawdę polubiłeś kowadła.
Iggy_the_Mad
PostWysłany: Śro 17:21, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Tourvi napisał:
Jakby to była gra komputerowa to osoby które nakierowały swoją postać na prostą ścieżkę (czyt. wojownik, mag itp) bez dodatków z innych klas, biłyby na głowę postacie "mieszane", bo ich umiejętności i atrybuty bardziej by się kumulowały.


I to jest to czego w grach komputerowych nie lubie Razz Albo inaczej: dlatego preferuje chocby Rolla nade gry komputerowe ^^
Asyrgal
PostWysłany: Śro 16:59, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Cytat:
No ale... widze ze brakuje wam ponadprzecietnych klas wiec jesli jeszcze MG potwierdzi co powiedzialas wkleje moj pomysl tam.


Przecież Dae jest MG
Asyrgal
PostWysłany: Śro 15:38, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Ja tylko pragnę przypomnieć że MG nie jest maszyną i nie zna na pamięć Waszych umiejętności. Jakby to była gra komputerowa to osoby które nakierowały swoją postać na prostą ścieżkę (czyt. wojownik, mag itp) bez dodatków z innych klas, biłyby na głowę postacie "mieszane", bo ich umiejętności i atrybuty bardziej by się kumulowały.
Iggy_the_Mad
PostWysłany: Śro 14:49, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Aye, musze sie zgodzić z Tou i Dae. Byłby niemiły dla każdego bałagan gdyby były takie klasy dostępne na starcie i coś o tym wiem Razz

Choć, stojąc po stronie Yakiego, nie miałbym nic przeciwko początkowej klasie hybrydowej, co walczy zarówno magią jak i mieczem, ale umiejętnościami nie dorówna ani początkującemu magowi ani wojownikowi. Coś za coś. Mimo, iż ja nie używam na chwila obecna magii, zarezerwowałem sobię do niej dostęp na później (chociaż mam już w karcie zaklęcia, nie używam ich chwilowo z kilku niejasnych/nieopisanych powodow).

Moja klasa jest jednak... um... mieszanką umiejętności i nie jest specyficzna, co ma swoje wady w postaci braku bonusów do atrybutów.

Anyhow, mam nadzieję, iż przyjeliście mój punkt.
Yakito
PostWysłany: Śro 14:43, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Tak naprawde to kompletnie was rozumiem. Zatem niech bedzie. Jak bede mial chwile to napisze te klase.
Asyrgal
PostWysłany: Śro 13:57, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Ja jestem na nie i popieram Dae. Klasy zwykłe to klasy zwykłe, nie wymyślone przez nas ale odpowiadające standardom RPG. Natomiast wszystkie nasze wymysły zaliczają się do kategorii ponadprzeciętne i tego się trzymajmy, bo znowu będzie bałagan
Yakito
PostWysłany: Śro 12:32, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Masz racje aczkolwiek ta klasa nie bylaby jakas super. Przeciętna jak kazda, dwa atrybuty, dwie umiejetnosci. Po prostu bonus do sily woli i zrecznosci zamiast szybkosci.

No ale... widze ze brakuje wam ponadprzecietnych klas wiec jesli jeszcze MG potwierdzi co powiedzialas wkleje moj pomysl tam. No coz, mam mala nadzieje ze nie bede musial Wink

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group