Autor Wiadomość
Tyr
PostWysłany: Sob 16:54, 30 Sty 2010    Temat postu:

Cytat:
rasa ma zwiększony jeden współćzynnik

W takim razie całkowicie przyznaję rację.

Z tym wzrostem może faktycznie nietrafiony pomysł.
Iggy_the_Mad
PostWysłany: Sob 16:29, 30 Sty 2010    Temat postu:

HellCat napisał:
Skoro o tej rasie mowa - dodałbym jeszcze:
(...)
+ niewielki wzrost (możliwość wciśnięcia się w niedostępne dla innych dziury)


Cytat:
każdy krasnolud jest niski więc nie ma co z tego robić oddzielnej umiejetności bo co? ten któy by tego nie wziął byłby wzrostu człowieka? bez sensu. Ponadto mozę i krasnoludy są niższe ale za to tęższe więc może w niektóre dziury wlezą ale za to w inne dostępne dla innych już nie.


Aye. Niski wzrost to raczej charakterystyka postaci względem wyglądu, niż umiejętność. Nie uczysz się bycia niskim, nie możesz stać się niski od tak... no chyba że tytan Cie młotem spłaszczy lub mag przeklnie... po prostu nie potrzeba takiej umiejętności.
Kalyar
PostWysłany: Sob 15:09, 30 Sty 2010    Temat postu:

zgodze sie z toporem i obniżoną zrećznościa.. ale nie z resztą

Cytat:
+ niewielki wzrost (możliwość wciśnięcia się w niedostępne dla innych dziury)


każdy krasnolud jest niski więc nie ma co z tego robić oddzielnej umiejetności bo co? ten któy by tego nie wziął byłby wzrostu człowieka? bez sensu. Ponadto mozę i krasnoludy są niższe ale za to tęższe więc może w niektóre dziury wlezą ale za to w inne dostępne dla innych już nie.


Cytat:
+ siła


rasa ma zwiększony jeden współćzynnik, a osobiście uwazam że krasnoludy owszem silne są, ale wytrzymałość u nich ma pierwsze wodze
Tyr
PostWysłany: Sob 12:46, 30 Sty 2010    Temat postu:

Skoro o tej rasie mowa - dodałbym jeszcze:

do pkt 1.
+ preferowana broń: krasnoludzki topór bojowy
+ niewielki wzrost (możliwość wciśnięcia się w niedostępne dla innych dziury)

do pkt 2.
obniżony wsp. zręczność (ze względu na budowę i wzrost)

do pkt 3.
+ siła
Kalyar
PostWysłany: Śro 13:19, 09 Lip 2008    Temat postu: Krasnolud

1. Umiejetności.
Mocna Głowa
Górnictwo albo Kowalstwo
Krzepki (zbroja która nosi nie krępuje mu ruchów)
Widzenie w ciemnościach
Doskonała orientacja pod ziemią i w tunelach
Używanie Krasnoludzkich toporów bojowych

2. Wady
Krótkie Nogi - biega wolniej niż przedstawiciele innych ras
Obiżnona zreczność

4. Premia do atrybutu
+ Wytrzymałość

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group