Autor Wiadomość
Iggy_the_Mad
PostWysłany: Pią 11:55, 17 Kwi 2009    Temat postu:

Jeden diabeł czy dwie ponadprzecietne czy jedna ponadprzecietna i dwie normalne, i tak i tak trza wydac łącznie 40ptk.
Iggy_the_Mad
PostWysłany: Pią 11:55, 17 Kwi 2009    Temat postu:

Jeden diabeł czy dwie ponadprzecietne czy dwie normalne, i tak i tak trza wydac dodatkowe 20ptk.
Asyrgal
PostWysłany: Pią 11:12, 17 Kwi 2009    Temat postu:

nie jestem pewna, klasa specjalistyczna musi być "prawie nieosiągalna" Razz
Iggy_the_Mad
PostWysłany: Czw 18:19, 16 Kwi 2009    Temat postu:

Znioslbym wymog dwóch umiejętności specjalnych do jednej, choćby zwiększając wymagane umiejętności podstawowe do 6-7. Klasę łowcy magii prawie mam gotową, lecz po prostu nie posiadamy umiejętności ponadprzeciętnych które mogłyby być wymagane przez ową klasę.
Daewen
PostWysłany: Nie 9:36, 23 Lis 2008    Temat postu:

Mhm, też tak myślę, bo tu już w sumie wchodzi dwuklasowość (mag i wojownik), poza tym zazwyczaj taki osobnik powinien mieć sporo skillów zanim już nim zostanie ;D
Iggy_the_Mad
PostWysłany: Nie 1:22, 23 Lis 2008    Temat postu:

Raczej tak.
mrmaster
PostWysłany: Nie 0:36, 23 Lis 2008    Temat postu:

mysle ze nie wiem
Ravenus
PostWysłany: Nie 0:01, 23 Lis 2008    Temat postu:

Jak sądzicie czy mag bitewny nadawał by się na tak ową?
Yakito
PostWysłany: Pią 2:04, 26 Wrz 2008    Temat postu:

A bonus do atrybutu jakis moze byc?
Daewen
PostWysłany: Śro 13:52, 27 Sie 2008    Temat postu:

Też tak to widziałam. Swoją dodam niedługo ^^
Asyrgal
PostWysłany: Śro 10:10, 27 Sie 2008    Temat postu:

Ja to widzę w ten sposób że, żeby zdobyć określoną klasę specjalistyczną, trzeba zdobyć kompletny pułap określonych umiejętności (na przykład 5 podstawowych i 2 specjalne).
Fakt proponowany przez Toma, że specjał wynika z podstawy jest trochę ograniczająca (nawet mag, po uzyskaniu odpowiednich skili może zostać wojownikiem przecież, jednak zajmie mu to więcej czasu). Ogólnie wzorzec widzę tak:


Potrzebne umiejętności podstawowe: (inne dla każdej klasy spec.)
Potrzebne umiejętności specjalne: (jak wyżej)
Umiejętności jakie dostajesz z tą klasą: (myśle że będą to do dwóch spec, tak jak proponował Tom, czyli jedna z wyboru, jedna narzucona)
Opis klasy.
Iggy_the_Mad
PostWysłany: Wto 21:51, 26 Sie 2008    Temat postu:

Ja bym to widział jako upgrade jakiejś już istniejącej klasy (dowolnej!). Przy wyborze klasy specjalistycznej otrzymujesz, powiedzmy, 2 nowe umiejętności (jedna stała, druga do wyboru z pomniejszej listy dla klasy).

Skille: pierwsza umiejętność jest to konieczna umiejętność nabywana przy treningu na daną klasę, znak rozpoznawczy można by powiedzieć; podczas gdy druga jest już jedną z kilku opcjonalnych ścieżek rozwoju postaci.

Atrybuty: podczas upgrade'oawnia postaci dostajesz boosta dla danego atrybutu. Ewentualnie można by dorobić że dostajesz kolejny (4ty atrybut).

--- Wszystko powyżej jest jedynię moją opinią jak ja bym to widział.
Kalyar
PostWysłany: Wto 19:12, 26 Sie 2008    Temat postu: A propo klas specjalistycznych

Jak wogóle mają wyglądac te klasy specjalistyczne? bo mam pomysł na parę ale nie wiem jak to zebrac do kupy ;]

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group