Mitaon
Bezmózgi troll
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:23, 25 Sty 2014 Temat postu: Słowem wstępu |
|
|
Runy - ogólna nazwa dla wszystkich magicznych symboli, niezależnie od tego przez jaką cywilizację zostały stworzone. Używa się ich poprzez umieszczenie na przedmiocie, z reguły metalowym, naładowanie ich mocą i późniejszą aktywację. Mają najróżniejsze zastosowania.
Aby tworzyć runy należy posiadać następujące umiejętności:
- Runoznastwo
- Kowalstwo
- Tworzenie run
Aby naładować runę należy posiadać jedną z dwóch umiejętności:
- Alchemia
- Zaklinanie
Aby używać run należy posiadać następujące umiejętności:
- Runoznastwo
- Używanie run
Wszystkie szczegóły dotyczące umiejętności i ich działania zostaną umieszczone po zmianie systemu ich dotyczącego.
Runy dzielą się następująco:
Według stanu w jakim się znajdują:
- Nieaktywna - zwykła ozdoba, która nie posiada żadnej mocy i którą można naładować.
- Naładowana - runa już po procesie naładowania, która może zostać aktywowana w każdej chwili przez postać z odpowiednią wiedzą.
- Aktywna - aktywowana runa, której właściwości są aktualnie wykorzystywane.
Według częstości występowania:
- Powszechne
- Unikalne
Przy tworzeniu postaci spośród powszechnych run wybrać można 10 znanych przez postać w przypadku gdy posiada ona umiejętność Runoznastwo oraz zakupić za standardowe 10 punktów. Unikalnych można nauczyć się jedynie w czasie gry.
Początkowo postać potrafi aktywować tylko jedną runę. Liczba ta rośnie o 1 co 15 sesji daną postacią (co powinno być zapisywane w karcie).
Należy pamiętać że runy są rzadkie i przedmioty na których się znajdują swoje kosztują - poza tym z reguły tworzone są na zamówienie a cech twórców run dba by na rynku nie pojawił się nadmiar zbyt tanich runicznych przedmiotów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mitaon dnia Pon 19:58, 02 Cze 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|