Forum Rollage yn Astyr - Original RPG
RyA - Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

A propo klas specjalistycznych

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Świat / Klasy / Specjalistyczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kalyar
MISIUUU!


Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Vioha City (Legionowo)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:12, 26 Sie 2008    Temat postu: A propo klas specjalistycznych

Jak wogóle mają wyglądac te klasy specjalistyczne? bo mam pomysł na parę ale nie wiem jak to zebrac do kupy ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:51, 26 Sie 2008    Temat postu:

Ja bym to widział jako upgrade jakiejś już istniejącej klasy (dowolnej!). Przy wyborze klasy specjalistycznej otrzymujesz, powiedzmy, 2 nowe umiejętności (jedna stała, druga do wyboru z pomniejszej listy dla klasy).

Skille: pierwsza umiejętność jest to konieczna umiejętność nabywana przy treningu na daną klasę, znak rozpoznawczy można by powiedzieć; podczas gdy druga jest już jedną z kilku opcjonalnych ścieżek rozwoju postaci.

Atrybuty: podczas upgrade'oawnia postaci dostajesz boosta dla danego atrybutu. Ewentualnie można by dorobić że dostajesz kolejny (4ty atrybut).

--- Wszystko powyżej jest jedynię moją opinią jak ja bym to widział.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo


Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:10, 27 Sie 2008    Temat postu:

Ja to widzę w ten sposób że, żeby zdobyć określoną klasę specjalistyczną, trzeba zdobyć kompletny pułap określonych umiejętności (na przykład 5 podstawowych i 2 specjalne).
Fakt proponowany przez Toma, że specjał wynika z podstawy jest trochę ograniczająca (nawet mag, po uzyskaniu odpowiednich skili może zostać wojownikiem przecież, jednak zajmie mu to więcej czasu). Ogólnie wzorzec widzę tak:


Potrzebne umiejętności podstawowe: (inne dla każdej klasy spec.)
Potrzebne umiejętności specjalne: (jak wyżej)
Umiejętności jakie dostajesz z tą klasą: (myśle że będą to do dwóch spec, tak jak proponował Tom, czyli jedna z wyboru, jedna narzucona)
Opis klasy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daewen
Gość





PostWysłany: Śro 13:52, 27 Sie 2008    Temat postu:

Też tak to widziałam. Swoją dodam niedługo ^^
Powrót do góry
Yakito
Gość





PostWysłany: Pią 2:04, 26 Wrz 2008    Temat postu:

A bonus do atrybutu jakis moze byc?
Powrót do góry
Ravenus
nadęty mag


Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białobrzegi
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:01, 23 Lis 2008    Temat postu:

Jak sądzicie czy mag bitewny nadawał by się na tak ową?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrmaster
pożera kisiele


Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 1169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: zza krasiaka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:36, 23 Lis 2008    Temat postu:

mysle ze nie wiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:22, 23 Lis 2008    Temat postu:

Raczej tak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daewen
Gość





PostWysłany: Nie 9:36, 23 Lis 2008    Temat postu:

Mhm, też tak myślę, bo tu już w sumie wchodzi dwuklasowość (mag i wojownik), poza tym zazwyczaj taki osobnik powinien mieć sporo skillów zanim już nim zostanie ;D
Powrót do góry
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:19, 16 Kwi 2009    Temat postu:

Znioslbym wymog dwóch umiejętności specjalnych do jednej, choćby zwiększając wymagane umiejętności podstawowe do 6-7. Klasę łowcy magii prawie mam gotową, lecz po prostu nie posiadamy umiejętności ponadprzeciętnych które mogłyby być wymagane przez ową klasę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iggy_the_Mad dnia Czw 18:20, 16 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asyrgal
Administracyjne Bóstwo


Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 3042
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:12, 17 Kwi 2009    Temat postu:

nie jestem pewna, klasa specjalistyczna musi być "prawie nieosiągalna" Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:55, 17 Kwi 2009    Temat postu:

Jeden diabeł czy dwie ponadprzecietne czy dwie normalne, i tak i tak trza wydac dodatkowe 20ptk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Iggy_the_Mad
gada z toporami


Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2086
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:55, 17 Kwi 2009    Temat postu:

Jeden diabeł czy dwie ponadprzecietne czy jedna ponadprzecietna i dwie normalne, i tak i tak trza wydac łącznie 40ptk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rollage yn Astyr - Original RPG Strona Główna -> Świat / Klasy / Specjalistyczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin